+ medium indirin GooglePlay’den AppStore’dan indirin

Sıkça Sorulan Sorular

Money Bonus, tüm Migros ve grup marketlerinde kullanılabilecek mi?

Evet, Money Bonus ile tüm Migros, 5M Migros, Migros Jet, Sanal Market ve Macrocenter mağazalarında kazançlı alışveriş yapabilirsiniz.

Money Bonus, tüm Migros ve grup marketlerinin dışında da kullanılabilecek mi?

Evet, çünkü Money Bonus'unuz aynı zamanda bir Bonus Card'dır.

Money Bonus, yurt dışında bulunan Migros ve grup marketlerinde kullanıldığında da Money puan kazandıracak mı?

Hayır, Money Bonus Türkiye sınırlarında Money kazandırır.

Money Bonus'un süresi bittiğinde kazanılan Money puanlar silinecek mi?

Money Bonus'unuz ile biriktirdiğiniz Money puanlarınızın kullanılmayan kısmı kartınızın kullanım süresinden bağımsız olarak her yıl sonunda silinecektir.

Money Bonus ile biriktirilen bonus, Migros ve grup mağazalarında kullanılabilecek mi?

Evet, Migros ve grup mağazalarında hem biriktirdiğiniz Money puanlarınızı hem de bonusunuzu kullanarak bedava alışveriş yapabilirsiniz.

Toplam Money puanlarımızı nereden takip edebiliriz?

Money Bonus ile biriktirdiğiniz Money puanlarınızı Garanti BBVA İnternet Bankacılığı'ndan, Müşteri İletişim Merkezi / 444 0 333'den, Migros'larda kiosklardan, ekstrenizden ve Migros grup mağazalarında alışveriş sırasında POS'lardan takip edebilirsiniz.

Money puanların TL karşılığı nedir?

Money Bonus'unuz ile biriktirdiğiniz 1 Money, 1 TL'ye eşittir.

Alışveriş esnasında hem Money Kart'ın hem de Money Bonus'un yanımızda olması gerekiyor mu?

Hayır, Money Bonus'unuzun yanında olması ve kartınızı alışveriş öncesinde kasiyere vermeniz yeterlidir. Çünkü Money Bonus tüm Money Kart özelliklerini barındırır.

Kasada ödeme yaparken hem Money Bonus'u hem de Money Kart'ı gösterirsem iki taraftan da indirim ya da puan kazanır mıyım?

Hayır, Money Kart'ınızı göstermeniz durumunda Money Bonus'a özel indirimlerden faydalanamazsınız .

Money Bonus'umuz yanımızda değil, Money Kart kullandık ve puan kazandık. Bu puanlar Money puana çevrilir mi?

Kioskta böyle bir uygulamamız yok. Müşterimiz Migros mağaza danışmalarına başvurarak veya 444 10 44 Migros Müşteri memnuniyeti hattını arayarak Money Kart ve Money Bonus'unu aynı hesapta birleştirirse, Money Kartı ile Migros mağazalarında kazandığı puanları, Money Bonus'u ile kiokstan çek olarak basabilir.

Money çekleri nasıl kazanılır ve nasıl kullanılır?

Money çekleri belli dönemlerde yapılan kampanyalar ile kartınıza yüklenir ve kullanımı kampanya koşulları ile belirlenir.

Money çekleri ile istediğimiz ürünü alabilir miyiz?

Money çekleriniz ile kampanya koşulları dahilinde istediğiniz her ürünü satın alabilirsiniz.

Money Bonus kampanyalarına nerelerden ulaşılabilecek?

Money Bonus'a özel kampanyaları; mağaza içi duyurumlardan, insertlerden ve internet sitemizden takip edebilirsiniz.

Bedava alışveriş kazandığımızda, o an tüm alışverişimiz mi bedava olacak? Yoksa sınırlama olacak mı?

Bedava alışveriş tutarınız, kazandığınız anda kasiyer tarafından size bildirilecek.

Money Bonus'umun ekstresinde kazandığım tüm ayrıcalıkları görebilecek miyim?

Money Bonus'unuzun ekstresinden kazandığınız Money puanları, bonusu, indirim toplamını, Money çeklerinizin son kullanma tarihi en yakın olan 5 tanesini ve bedava alışverişlerinizi takip edebilirsiniz.

Money Bonus'umun ek kartları Money Bonus'a sunulan fırsatlardan yararlanabilecek mi?

Evet, ek kartınız ile de indirimlerden faydalanabilecek, Money puan biriktirebilecek ve bedava sürpriz alışveriş kazanabileceksiniz. Fakat asıl kart ile ek kart arasında Money transferi yapılamayacaktır.

Kurye kartımı adresimde bana ulaştıramadığından not bırakmış. Nottaki referans numarası ile kartımın nerde olduğunu nasıl öğrenebilirim?

Aktif kurye tarafından bırakılan not için www.aktif.com adresinden not üzerinde belirtilen referans numarasını girerek görüntüleyebilirsiniz. Ayrıca Kurye net için 444 93 93 nolu, Aktif kurye için 444 0 327 nolu telefondan referans no ile bilgi alabilir, kuryenin kartınızı randevulu teslimini sağlayabilirsiniz.

Kuryeden iletilen referans numarasına ait kartım bana teslim edilemediğinden bankaya iade olmuş, kartımı tekrar nasıl alabilirim?

Müşteri İletişim Merkezi / 444 0 333'ü arayarak yeni bir adrese veya mevcut adresinize kartınızın tekrar gönderilmesini talep edebilirsiniz.

Kartımı teslim aldığımda kullanıma ne zaman açılacak?

Kartınız güvenliğiniz nedeni ile kullanıma kapalı gönderilir. Kartınızı teslim aldığınıza dair bilgi kuryeden tarafımıza iletildiğinde kartınız otomatik olarak kullanıma açılır. Kartınızı hemen kullanıma açmak için ise kartınız size ulaştığında şifre almanız gerekmektedir. Şifrenizi Garanti BBVA İnternet Bankacılığı'ndan, Müşteri İletişim Merkezi / 444 0 333'den sırasıyla 1 ve 2’yi tuşlayarak veya SIFRE yazıp, kartınızın son 6 hanesi, anne kızlık soyadınızın ilk 2 harfini, kartınızın arkasındaki güvenlik kodunun ilk 2 hanesini aralarında boşluk bırakıp 3340'a göndererek alabilirsiniz. Belirlenen şifreniz ilk alışveriş işleminde kartınıza yüklenecektir.

Kredi kartlarımın limitini arttırmak istiyorum. Nasıl başvurabilirim?

Bankamızda kayıtlı cep telefonu numaranızdan, ARTIR, İSTENİLEN LİMİT, KART SON 6 HANE ,AYLIK NET GELİR bilgisini aralarında birer boşluk bırakarak 3340'a, yurt dışından talepte bulunmak için 3340 yerine 0532 752 33 40'a sms gönderebilirsiniz. (Örnek: ARTIR 2000 353010 5000)

Limit artış talebinizi limitini arttırmak istediğiniz asıl kart ile Garanti BBVA ATM'lerimizden "LİMİT İŞLEMLERİ" adımından yapabilir ve aynı adımdan periyodik limit artışı onayı da verebilirsiniz veya size en yakın Garanti BBVA Şubeleri'nden yapabilirsiniz.

Limit artış talebiniz, taleplerin geliş sırasına göre en kısa süre içerisinde değerlendirilmektedir. Her iki seçenek için de limit artış talebinizin sonucunu ekstrenizden takip edebilir veya Müşteri İletişim Merkezi / 444 0 333'den öğrenebilirsiniz.

Hangi yasa kapsamında internetten harcama için talimat vermem gerekiyor?

27/10/2016 tarihinde Banka ve Kredi Kartı yasası düzenlemeleri kapsamında yayımlanan yasa kapsamında, kredi kartları ve banka kartları için internetten harcama yapabilmek için talimat verilmesi gerekmektedir.

Kredi kartlarım ile internetten harcamaya devam edebilmek için, hangi kanallardan talimat verebilirim?

Yasa gereği, kartlarınız ile internette harcama yapmaya devam edebilmek için 17 Ağustos 2017 tarihine kadar aşağıdaki kanallardan talimat vermeniz gerekmektedir:

  • Müşteri İletişim Merkezi / 444 0 333
  • Şubeler
  • BonusFlaş (Daha Fazlası > Ayarlar > Kart ayarları > Internet Üzerinden Alışveriş)
  • SMS ile ONAY yazıp kart son 6 haneyi 3340’a göndererek talimat verebilirsiniz.

17 Ağustos 2017 tarihine kadar internetten harcama yapmaya devam edebilecek miyim?

Mevcutta, kartlarınız internet harcamalarına açık ise, 17 Ağustos tarihine kadar değişiklik yapmadığınız taktirde internet üzerinden alışveriş yapabilirsiniz. 17 Ağustos’a kadar talimat vermemeniz durumunda, ilgili kartlarınızı 17 Ağustos tarihinde internet harcamalarına kapatılacaktır.

17 Ağustos’a kadar talimat vermediğim durumda ne olur?

Talimat vermemeniz durumunda kartınız 17 Ağustos 2017 tarihine kadar internet harcamalarına açık kalır, 17 Ağustos’tan sonra ise internet harcamalarına otomatik olarak kapatılır. Internetten harcama yapabilmek için tercihlerinizi değiştirmeniz gerekir.

Kartlarımın internetten harcama yapma özelliğini hangi kanallardan değiştirebilirim?

Dilediğiniz zaman, kartlarınızın internetten harcama özelliğini aşağıdaki kanallardan değiştirebilirsiniz:

  • Müşteri İletişim Merkezi / 444 0 333
  • Şubeler
  • BonusFlaş (Daha Fazlası > Ayarlar > Kart ayarları > Internet Üzerinden Alışveriş)
  • Garanti BBVA Mobil (Hesaplar ve Ürünler > Kartlar > Tercihini değiştirmek istediğiniz kart > İnternet üzerinden alışveriş) Garanti BBVA İnternet Bankacılığı (Kart > Tercihini değiştirmek istediğiniz kart > Kart Bilgileri > Güvenlik Bilgileri > Internetten Alışveriş)

Sanal kartlarım için de internetten harcama için 17 Ağustos 2017 tarihine kadar talimat vermem gerekir mi?

Hayır, sanal kartlarınız için bir talimat vermenize gerek bulunmamaktadır.

Ek kartlarım için de internetten harcama için 17 Ağustos 2017 tarihine kadar talimat vermem gerekir mi?

Evet ek kartlarınız için de internetten harcama için 17 Ağustos 2017 tarihine kadar talimat vermeniz gerekmektedir.

Kartımın yurtdışı alışverişlerine açık kalması için de bir talimat vermem gerekli mi?

Hayır, ilgili yasa kapsamında kartınızın sadece internet harcamaları için talimat vermeniz gerekmektedir.

Kampanyalarınız, kart bilgileriniz ve hayatınızı kolaylaştıran ödeme çözümleri tek uygulamada...

GARANTİ BBVA İNTERNET BANKACILIĞI